1920px-800px-background5_result
onroad

Το Customer Service είναι φιλοσοφία.

Customer Service

είναι το σύστημα που συνδέει όλες τις ενέργειες που γίνονται πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την πώληση, με απώτερο σκοπό την ικανοποίηση του πελάτη σε μακροχρόνια βάση.

Ευκολία

Παραγγελιών οπότε θέλετε μέσω του site μας !!

Ταχύτητα 

Γρήγορη εξυπηρέτηση παραγγελίας 

Αποτελεσματικότητα 

Γρήγορη αναζήτηση

προϊόντων.

Ενδιαφέρον και Προσωποποίηση

Κάθε πελάτης είναι ξεχωριστός.

Εμπιστοσύνη 

Θεμέλιος λίθος για την επιτυχία μας .

Συχνές Ερωτήσεις – Απαντήσεις

Λόγω COVID-19 δεχόμαστε μόνο κατόπιν ραντεβού!

Σε περίπτωση που η κατάσταση της παραγγελίας σας είναι σε αναμονή μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο της εταιρείας ή μέσω e-mail αναφέροντας τον αριθμό της παραγγελίας και τον τρόπο αποστολής αυτής που επιθυμείτε.

Η παράδοση των παραγγελιών γίνεται εντός 2 εργάσιμων ημερών. Αν έχετε επιλέξει την εταιρεία ταχυμεταφορών σαν τρόπο παράδοσης τότε στο e-mail που έχετε δηλώσει θα λαμβάνεται το δελτίο παραγγελίας σας με αναγραφόμενο και τον αριθμό αποστολής.

Αν η παραγγελία σας βρίσκεται στο αρχικό στάδιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με την εταιρεία στο τηλέφωνο επικοινωνίας είτε με e-mail και να δοθεί η διεύθυνση που επιθυμείτε. Σημαντικό είναι να γνωρίζετε το αριθμό παραγγελίας σας. Αν έχετε επιλέξει τρόπο αποστολής με την εταιρεία μας (αφορά εντός Αττικής) είναι πιθανό να αλλάξει η ημερομηνία παράδοσης.

Αν το κουπόνι έχει οριστεί για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και όχι για την επόμενη παραγγελία σας τότε ναι είναι δυνατή η εξαργύρωσή του σε οποιαδήποτε παραγγελία επιθυμείτε εντός του χρονικού περιθωρίου που δίνεται από το κουπόνι.

Ισχύουν τα εξής : α) Εφόσον η παράδοση γίνεται από εμάς θα μπορείτε να πληρώσετε είτε μετρητοίς , είτε με κατάθεση σε έναν από τους διαθέσιμους τραπεζικούς λογαριασμούς και παραδίδοντας το αποδεικτικό της κατάθεσης στο μεταφορέα είτε μέσω τερματικού pos . β) Σε περίπτωση επιλογής παραλαβής από την εταιρεία ταχυμεταφορών οι επιλογές πληρωμής είναι είτε με εξόφληση πριν την αποστολή είτε με αντικαταβολή. Αν η παραγγελία σας είναι ακόμα στο κατάστημα και δεν έχει διεκπεραιωθεί τότε επικοινωνήστε άμεσα με την εταιρεία ώστε να αλλαχθεί ο τρόπος πληρωμής.

καλέστε μας στα τηλέφωνα της εταιρίας εντός 30 ημέρων .

Επικοινωνήστε άμεσα με την εταιρεία στα τηλέφωνα επικοινωνίας είτε μέσω e-mail αναφέροντας τον αριθμό παραγγελίας σας και τις αλλαγές που επιθυμείτε να συμβούν